Corrections

CORRECTION

In an article published in Thursday’s issue titled “Activists congregate to promote world peace,” the author […]

by · September 27, 2011 · 0 comments · Corrections, Opinion

Correction

In a news story Tuesday (‘Wash. Journalism Center to change locations, revamp for fall 2010,’ page 1), College of Communication Dean Tom Fiedler incorrectly said the lease on the Center’s 2807 Connecticut Ave. address would end at the end of this month, when in fact it will end Dec. 31, 2010, according to International Programs Executive Director Philippe Pavillard.

by · December 9, 2009 · 0 comments · Corrections

Correction

In a Dec. 2 staff edit, (Pride done right, p. 6) it was incorrectly stated that Silber Way was separating the Westboro Baptist Church protesters from the BU counter-protesters. In fact, it was Granby Street separating the two groups.

by · December 3, 2009 · 0 comments · Corrections

Correction

In a Nov. 24 news story, (BU students say ‘FML,’ p. 1), a quote was misattributed to College of Arts and Science sophomore Julianne Corbin. CAS sophomore Elizabeth Green actually said, ‘When people say, ‘FML,’ I want to punch them in the face.’

by · December 1, 2009 · 0 comments · Corrections

Correction

In a news story Monday, Nov. 23 (‘Faculty members frustrated by print quota changes’), a quote attributed to President Robert Brown incorrectly read, ‘And that cut you in a bind,’ when it should have in fact stated, ‘And that caught you in a bind.’

by · November 24, 2009 · 0 comments · Corrections

Clarification

In a news story Wednesday (‘Senate candidates discuss need for environmental change at SMG forum,’ page 1) it was implied that the Boston University School of Management organized the Democratic Senate candidate forum. In fact, it was organized by the Environmental League of Massachusetts.

by · November 19, 2009 · 0 comments · Corrections

Corrections

In a news story Monday, Nov. 16 (‘Sumer Mash Bros. sell out shows’), the name of one band member was misstated. His name is Dick Fink. In addition, it was incorrectly stated that tickets for the second show went on sale on Sunday. Tickets went on sale Monday.

by · November 17, 2009 · 0 comments · Corrections, Opinion

Corrections

In a news story Wednesday, Sept. 16 (‘Advisory panel seeks FDA approval for male Gardasil,’ p. 1) it was incorrectly stated that a Food and Drug Administration advisory panel recommended a new vaccine for men against human papillomavirus.

by · September 24, 2009 · 0 comments · Corrections, Opinion

Correction

On p. 3 Wednesday, two bylines were incorrectly stated. Chelsea Feinstein wrote ‘Congressional aide: Sotomayor a sign of Hispanic progress, education and activism are the ‘key” and Lydia Hausle wrote ‘Social networking has become ‘number one’ job recruiting tool, career experts say.’

by · September 17, 2009 · 0 comments · Corrections

Correction

In a staff editorial on Monday (‘Keep students in the loop,’ April 27) it was incorrectly stated that the Boston University emergency alert system was not used to keep Warren Tower residents up to date on the electrical malfunction and power outage that forced the evacuation of the dormitory.